wtorek, 24 listopada 2020

45. Moja duma

 Wnuki to wielka radość dla dziadków. Przeżywamy, kiedy pojawiaja się na świecie, kiedy stawiają pierwsze kroki, kiedy pierwszy raz powiedzą "baba". Cieszymy się, gdy idą do szkoły, zdobywają wykształcenie. Obserwujemy te nasze skarby i jesteśmy z nich dumi. Pamiętam, że kiedy mojej kuzynce urodzili się dwaj pierwsi wnukowie i ona kompletnie straciła dla nich głowę, to żeby jakoś ją otrzeźwić powiedziałam coś  w tym stylu: " Rozumiem, że Marcelek i Igorek są wyjątkowi, ale ustalmy, że to moje wnuki są najmądrzejsze". Liczyłam na jej poczucie humoru i nie zawiodłam się. Śmiałyśmy się same z siebie i z tego, jak bardzo jesteśmy zakręcone na punkcie wnuków.

Tak sobie to wszystko przypominam, bo dziś przyjechała do mnie moja najstarsza wnuczka. Przyjechała swoim własnym samochodem, który kupiła za własne pieniądze. Od drugiej klasy liceum pracowała dorywczo i każdy zarobiony gosz odkładała na prawo jazdy i auto. Egzamin zdała za pierwszym podejściem bez żadnego błędu. Jestem z niej bardzo dumna, bo widzę jak krok po kroku zamienia swoje marzenia na plany, które po prostu realizuje.  A ma trudniej, bo jest osobą niepełnosprawną. 

No i niech mi ktoś powie, że moje wnuki nie są najmadrzejsze!

Młodsza dwójka też jest wspaniała! Ale o nich to przy innej okazji.


6 komentarzy:

  1. No, naprawdę, jestem pełna podziwu! Wspaniała dziewczyna! Gratuluję! Ale jak ten czas pędzi! Ona jest już pełnoletnia!? Nie do wiary! I zazdroszczę dziewczynki;) Moi chłopcy są oczywiście wspaniali, ale to nadal chłopcy ( z innej planety) ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najszczersze gratulacje Halinko!!!
      A ja to Ci na dodatek najnormalniej zazdroszczę tej Wnuczki - bo to przecież Dziewczynka:-))
      A ja jak wiesz nie mam ani córek ani wnuczek tylko dookoła same chłopaczyska.
      :-))

      Usuń
    2. Mam syna, a on ma dwie córki i syna. Jak się domyślasz "rodzynek" jest ulubieńcem wszystkich. Tym bardziej,że jest absolutnie nietypowy.

      Tobie nie pozostaje nic innego, jak tylko czekac na drugą synową i być może wnuczkę. Musisz poważnie porozmawiac z Geografem.😉

      Usuń
    3. Haneczko! Wcięło mi odpowiedź, na Twój komentarz.
      Czas pędzi i Najstarsza jest już na drugim roku studiów.
      Ty masz Krysieńkę, więc masz też kogoś z naszej planaty. Niebawem też będzie nastolatką.❤

      Usuń
  2. Ach, no cudnie! Gratulacje serdeczne💕
    Szybko te wnuki nam dorośleją, ale kiedy dzieje się to tak fajnie i mądrze, to można im to wybaczyć 😉
    Serdeczności ❤️🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Przekażę gratulacje!❤
      Teraz już jest fajnie, ale bywały trudne momenty.😉 Ale kochamy całą trójkę nad życie, dajemy wsparcie i efekty są cudne!😀

      Usuń