czwartek, 18 sierpnia 2022

89. Deszcz

 Dlaczego wychodząc dziś do pracy nie wzięłam ze sobą parasolki? Przecież zapowiadali deszcz, a tuż przed moim wyjściem słońce przykryły chmury, a niebo zaczęło mruczeć. Po tylu upalnych dniach deszcz wydawał się czymś nierzeczywistym. A jednak! Zanim dotarłam do autobusu, zaczęło padać,  a potem po prostu  lało! Przezorni wyciągnęli parasole, a niepoprawni optymiści mokli. Mnie udało się schować przed ulewą w autobusie. Zanim dojechałam do Bramy Portowej, czyli centrum miasta, deszcz  nieco zelżał, ale mój optymizm i wiara w słoneczną pogodę jakby trochę osłabła, więc zajrzałam do Rossmanna  i za jedne 17,99 kupiłam śliczną, malinową parasolkę.  ☂️

W drodze powrotnej  już nie mokłam.☔

Teraz niebo znowu mruczy, a deszcz pada równo i monotonnie. Nareszcie  jest czym oddychać. Jest późna noc. Popijam herbatę z limonką  słucham deszczu i czytam. Dobrze jest nie musieć wstawać rano. Jutro idę do pracy dopiero na 15.15. To ostatni taki luźny dzień.  W sobotę czeka mnie osiem godzin,  a od poniedziałku  będę w domu od czasu do czasu.😉

8 komentarzy:

  1. Codziennie sprawdzam w TVN prognozę pogody i na portalu o błyskawicach i burzach śledzę, jak daleko od zachodu są burze i czy do mnie dojdą..
    Na przyszłość zawsze bierz ze sobą parasol.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło Cię widzieć, Aniu!
    Teraz mam już trzy parasolki, więc jest nadzieja, że jedną zawsze będę miała w torebce. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas od kilku dni pada lub kropi, z czego moja rodzina jest zadowolona. Nareszcie trawniki przy domach nie są pustynią.
    Nawet nie wiem, ile mam parasolek, bo tylko jedna wisi w przedpokoju, a reszta leży w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiadomo deszcz jest bardzo potrzebny ....
    Widzę że ciężko pracujesz Halinko.
    Przytulam Pracusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz jest niezbędny. Przyroda cierpi z powodu suszy.
      Jak nie było pracy, to nie było, a teraz jest jej nadmiar. W tym tygodniu mam 48 lekcji. Szczęśliwie dziś już środa.
      Uściski, Kochana!🥰🥰🥰

      Usuń
  5. U mnie padało tylko w aplikacji, a za deszcz dałabym się zmoknąć ;)
    ściskam :)
    Ps. ja wożę parasolkę w aucie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Często pada tylko w aplikacji, ale dziś w nocy była burza. Trochę popadało i chyba już trochę czuje się w powietrzu koniec lata.
    Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej hej....nadal jesteś taka zapracowana???

    OdpowiedzUsuń