czwartek, 1 sierpnia 2024

142 Lato

Siedzę sobie w miękkim ogrodowym fotelu na moim malutkim balkonie i jest mi fajnie. Ciasno tu, ale mimo wszystko jest mi wygodnie. Lekki wiaterek, słoneczko,  na podwórku cisza. Słychać auta,  przejeżdżające nieodległą  ulicą, czasem trzasną drzwi  do którejś z klatek schodowych w bloku naprzeciwko, czasem jakieś głosy. Ludzie są blisko, a jednocześnie  daleko. Słucham muzyki, czytam przyniesioną dziś z biblioteki książkę. Luksus... Do pracy idę dopiero w poniedziałek. W głowie błąkają mi się pomysły na kolejne lekcje z grupą. Ale to dopiero  za kilka dni.😀
Miłego sierpnia!❤️

2 komentarze:

  1. Przyjemnego odpoczynku! Pisałaś to rano, o tej porze w wakacje wielu jeszcze śpi ;) A o której na Twój balkon zagląda słońce? Ja na moim tarasie siadam dopiero późnym popołudniem, bo jest od południowej strony. I taki sam był układ w bloku. Życzę Ci jak najdłuższych miłych chwil z książką na świeżym powietrzu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce na balkonie jest po południu i wtedy nie da się tam wysiedzieć. Przyjemnie jest mniej więcej do 14 i wieczorem. Jestem jakaś taka ogólnie zmęczona i każda chwila na złapanie oddechu jest na wagę złota. Sierpień pod tym względem nieźle się zapowiada.
      Uściski, Haneczko!😘

      Usuń