niedziela, 30 lipca 2023

103 Zła jestem, żeby nie powiedzieć dosadniej

 Nie przebieram już w słowach, bo ból uniemożliwia mi normalne funkcjonowanie. Chałupa mi zarasta pajęczyną, nigdzie nie chodzę - żadne tam wernisaże czy koncerty.😪Co rano po przebudzeniu zastanawiam się, kiedy zacznie boleć. Bo, na szczęście,  w nocy mam spokój. Potem konieczność dostania się do pracy i z powrotem.   Potem tylko pozycja horyzontalna.

Mam już trzy różne diagnozy,  za mną jest fizjoterapia,  akupresura i akupunktura tudzież wszystkie zalecane przez specjalistów ćwiczenia. Żeby było miłej, mój organizm nie reaguje na żadne, dotąd stosowane, środki przeciwbólowe.

Jutro, po dłuuuugim oczekiwaniu mam wizytę  u Najwyższej Instancji. Ostatnia deska ratunku. 

Na dodatek nie wiem, gdzie mi się zapisała prezentacja na jutrzejsze zajęcia z panią z Belgii.😭

Sorki. Ulało mi się.

Dobrego zdrowia!👍

6 komentarzy:

  1. Jestem Halinko... tak mi przykro.
    Czy przestało boleć?
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przestało, ale boli duuuużo mniej. Mój Ulubiony Doktor od Gnatów zbadał mnie neurologicznie, ortopedycznie, zadumał się nad obrazem rtg, dokonał manualnych czarów-marów i dał sporo zaleceń których skrupulatnie się trzymam. Zobaczymy, co będzie dalej.
      Buziaki.🥰

      Usuń
  2. Och... z bólem nie ma żartów. No jest złość i wściekłość... coś o tym wiem. Życzę, by przestało boleć i nie było z tego żadnych dalszych zdrowotnych konsekwencji.
    Trzymaj się! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. 🥰 Też nam nadzieję, że nie będzie jakichś większych konsekwencji.
      Ty też się trzymaj dzielnie!❤️🥰

      Usuń
  3. No popatrz - dopiero co dyskutowalysmy temat ze trafna diagnoza to polowa leczenia ! Z bolami neurologicznymi jest bardzo ciezkie, niestety i utrafienie na dobrego lekarza graniczy z cudem.
    Jaki jest Twoj zawod? Cos mi swita ze chyba jestes nauczycielka a pytam bo fizyczny rodzaj pracy napewno nie bylby Ci wskazany.
    Zawiadom nas co Najwyzsza Instancja odkryla i czy jest w stanie pomoc. Zycze powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, diagnoza to podstawa. Najwyższa Instancja (czyli doktor Wojciech) to bardzo doświadczony lekarz, który traktuje pacjenta holistycznie. Dlatego tak mi zależało na wizycie u niego. Diagnoza jest złożona, ale generalnie problem dotyczy stanu zapalnego więzadeł krzyżowo-biodrowych.
      Jestem nauczycielką. Wprawdzie jestem już na emeryturze, ale pracuję - uczę polskiego cudzoziemców.
      Buziaki!🥰🥰

      Usuń