sobota, 30 kwietnia 2022

84. Urodziny

       Jutro 1. maja.  Moja ukochana Ciocia  skończy 81 lat. To najmłodsza siostra mojej Mamy. Ma dwie córki, przeżyła jedynego syna, niedawno powitała na świecie swoje kolejne prawnuki - bliźnięta. Całe życie ciężko pracowała na godpodarstwie i zawsze wychowywała jakieś dzieci.  Najpierw, jako bardzo młoda dziewczyna,  przejęła opiekę nade  mną. Potem urodziła trójkę swoich dzieci,  a potem opiekowała się wnukami.   Dziś ma  pięcioro prawnuków i wszyscy ją uwielbiamy. Jest niezwykle dobrą i ciepłą kobietą.  Martwi się o nas na zapas, dba ze wszystkich sił, a my staramy się jej za to odwdzięczyć  każdego dnia.

       Mam nadzieję, że będzie żyła długo i szczęśliwie. Jutro zadzwonię do niej nie jak zwykle w niedzielę o 18.00, ale z samego rana. Muszę być z życzeniami pierwsza.😉 I jak zwykle powiem, że kocham ją nad życie.  Jej starsza córka, a moja serdeczna przyjaciółka zawsze, żartując, spiera się ze mną, że ona  kocha naszą Jancię bardziej, a ja jej na to, że ja dłużej o całe sześć lat.😉 I w ten sposób  jesteśmy kwita.😀

       Maj to początek sezonu grillowego.  Nie przepadam za tym sposobem biesiadowania,  ale jutrzejsze popołudnie spędzę ze znajomymi przy grillu w ogródku... Domku Grabarza.🙈😉 

       Miłej majówki! Niech Wam słonko radośnie świecie, a mlecze i stokrotki cieszą oczy!🌞🦋🌷 

8 komentarzy:

  1. Jak to dobrze mieć taką osobę, którą można kochać nad życie... Dla Cioci sto lat w zdrowiu! Miłością jest otoczona.
    Cudnie pięknego czasu, bo pogoda spisała się na medal!
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia dla Cioci.❤Na pewno przekażę.
    Ta majówka jest wyjątkowa, bo pełna dobrych słów i gestów.
    Ściskam Cię słonecznie, ciepło i serdecznie.❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłam już po Majówce, ale z serdecznymi życzeniami dla Ciebie i dla Twojej Cioci.
    Ja też mam taką osobę - to żona najmłodszego brata mojej Mamy. Tylko ona mi została z pokolenia mojej Mamy. A ma ta Ciocia już 91 lat. Rozmawiam z nią przez telefon jak z rówieśnicą, bo jest niezwykle trzeźwo myślącą osobą.
    Pozdrawiam serdecznie Halinko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia! Twojej Cioci też życzę wszystkiego, co najlepsze. Niech żyje jak najdłużej!
      Serdeczności :-)))

      Usuń
  4. Piekny wiek a przedewszystkim Ciocia odznacza sie dobrym zdrowiem fizycznym i umyslowym - nie kazdemu sie tak udaje.
    Wyglada ze jest wspaniala osoba otoczona ludzmi bardzo ja kochajacymi - to wielki dar losu tak dla niej jak i rodziny.
    Dolaczam sie do zyczen przesylajac wielu dalszych lat w zdrowiu i milosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Serpentyno!❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry.

    Dużo zdrowia dla cioci w takim razie. Bo to najważniejsza sprawa, jak jest to wszystko inne powinno się układać nieco lepiej.

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko - wszystko w porządku? Odezwij się proszę :-)

    OdpowiedzUsuń