niedziela, 15 października 2023

115 Nie zasnę z emocji

 Odliczałam do 20 jak w sylwestra, a serce mi biło, jak przed własnym ślubem. Świętujemy z rodziną, ze znajomymi! Nie powiem - miło mi się patrzyło na niepewne miny prezesa, Witek i pinokia. Tak, jestem złośliwa,  bo za dużo było upokorzeń, kłamstw,  złodziejstwa wypowiadanych przez nich z uśmiechem.

Niech pakują swoje kuwety i idą tam, gdzie poszedł   русский военный корабль . 

Cieszmy się i świętujmy,  bo to nasze święto.

✌️🍀🥂🍀✌️🇵🇱🇵🇱🇵🇱

7 komentarzy:

  1. Zupełnie tak jak ja bym to pisała Halinko.
    A to pakowanie kuwet przez Ciebie zacytowane to rewelacja !!! :-))
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie z Toba maskokropko.
    Jednak odczuwam w ludziach troche niedosytu i niepokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepokój będzie do momentu utworzenia rządu. Nigdy nie wiadomo, co komu przyjdzie do głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż choć już w radosnym oczekiwaniu na nowy rząd.

    OdpowiedzUsuń