wtorek, 26 grudnia 2023

123 Już prawie po...

 

Mikołaj wszedł nie wiadomo kiedy i nie wiadomo którędy. Musiał się nieźle uwijać, bo prezentów zostawił dużo. Widać byliśmy grzeczni.😉  Coś mi się wydaje, że  wcześniej zrobił skok na księgarnię, bo dla siedmiorga osób przyniósł w sumie kilkanaście książek! 

Przy stole było miło i smacznie, potem muzycznie- kolędowo i prezentowo. Na koniec dziewczyny posprzątały,  chłopcy wynieśli śmieci, żeby babcia i dziadek nie musieli sami ogarniać chałupy. 😉 A potem zostaliśmy sami i na dwa dni zalegliśmy z lekturami w rękach.  Dochodzimy (nieśpiesznie) do siebie po covidzie. Nie jest łatwo,  bo 20 lat, końskie zdrowie i możliwość szybkiej regeneracji mieliśmy niemal pół wieku temu, ale jakoś idzie.

Życzę Wam zdrowia i dobrego wejścia w kolejny rok. Niech nam wszystkim Los sprzyja!❤️

12 komentarzy:

  1. Mikołaj po prostu wie, że książka to najlepszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda! Mikołaj wie, co dobre!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak, książka jest dobra na wszystko (i piosenka, jak śpiewali Starsi Panowie) :) Byłam sama dla siebie Mikołajem (czy raczej Gwiazdorem, jak się mówi u nas) i kupiłam sobie 4 książki, a kolejne 4 pożyczyłam z biblioteki. II dzień Świąt czytałam, aż do bólu oczu i pleców (od tego długotrwałego zalegania). Od dzieci dostaliśmy wspólny prezent - elegancki komplet walizek, więc musze być zdrowa, żeby jeszcze te walizki zobaczyły kawał świata ;) Dużo zdrowia Halinko! I spokojnego poznawania każdego nowego dnia ! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zyczenia zdrowia są bardzo na czasie, bo wygrzebuję się z kolejnego covidu i z wdzięcznością przyjmuję każde wsparcie.
    Życzę Wam wielu ciekawych podróży!✈️🚘⛴️🛤

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że miło pędziliście święta. I nabierajcie sił oraz miłej lektury. Ja dostałam książkę z autografem Marka Stelara :)
    Dużo, dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Niech Ci się dobrze czyta!
    Lubię Stelara i mam większość jego książek. Lubię kryminały, a te, których akcja rozgrywa się w DM, szczególnie. Miłej lektury!🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dostałam kilka książek (od siebie samej :D). Nie znam Marka Stelara o którym piszecie z Roksaną, ale zastrzygłam uszami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To szczecińskim pisarz, autor dobrze skonstruowanych kryminałów. Poza tym fajny człowiek. Polecam jego książki - papierowe i na Legimi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam Halinko że dopiero teraz Cię odwiedziłam.... ale jak wiesz też walczyłam z wirusem...
    Bądź zdrowa Ty i Twoi Najbliżsi...
    Ja zbieram siły...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcialabym dostac multum ksiazek jako prezent ale moja rodzina wie ze mam tak specyficzny gust i tyle przecztanych za soba ze nie potrafiliby znalesc interesujacej mnie i nowej.
    Wspaniale ze mialas udane Swieta i mimo resztek covidu sprawily Ci radosc.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co lubisz czytać? Masz ulubionych autorów czy raczej rodzaj literatury?
    Wszystkiego dobrego!😀

    OdpowiedzUsuń